Roxana Pîrvu
Roxana Pîrvu a urmărit pe parcursul ultimilor doi ani să exploreze și să experimenteze posibilitățile sculpturii digitale în raport cu cea tradițională.
Șosetă
Lucrare selectată la DIPLOMA Show 2024
Lucrarea "Șosetă" investighează conceptul de deformare corporală prin auto-reprezentare, utilizând tehnologia ca instrument principal de explorare. Deformarea corpului devine un experiment artistic și teoretic care pune în discuție limitele percepției și reprezentării umane în era digitală. Această abordare subliniază capacitatea tehnologiei de a redefini limitele materialității și corporalității. Prin utilizarea parametrelor fizici de tip "cloth" în Blender, corpul a fost transformat într-o entitate care sfidează limitele materialității tradiționale. În acest context, corpul devine un material textil, subiect al forțelor și interacțiunilor care îi deformează și recompun structura. Ulterior, au fost adăugate manual detalii anatomice, precum tălpile, fața și mâinile, menținând un echilibru între deformarea globală și elementele recognoscibile ale corpului uman.
Șosetă
Iași: Universitatea Națională de Arte „George Enescu
Facultatea de Arte și Design
Proiect licență
Coordonatori: Oboroc Dumitru