Skip to main content

Miruna Dragne

Miruna Dragne, absolventă a Universității de Arte București, departamentul Grafică, încearcă prin lucrările sale să trateze probleme socio-economice într-un mod interactiv pentru public, principalele teme abordate fiind moda și raportul dintre om și modă.

RUSNINGEN

Lucrare selectată la DIPLOMA 2022

Conceptele de sustenabilitate și muncă etică sunt din ce în ce mai discutate în ultima vreme, date fiind ultimele studii care arată impactul modei asupra planetei și asupra mediului socio-economic. RUSNINGEN își dorește să ridice un semn de întrebare în mintea consumatorului și să îl implice direct în procesul de reeducare. Proiectul este o ironie atât la adresa industriei mass-market de haine, cât și a celei de mobilă, principalul comerciant vizat fiind IKEA. Așadar, proiectul a luat forma unei campanii de marketing pentru un tricou alb, un articol de bază care se află în garderoba fiecăruia dintre noi. Campania însă este una înșelătoare, deoarece tricoul prezentat este cusut perfect, iar tricoul care va ieși din mâinile fiecăruia va fi departe de perfecțiune. Așadar, prin acest proiect artista implică publicul în acest proces de conștientizare a condițiilor de lucru din fabrici și neregulilor regăsite în marile companii.

RUSNINGEN

Universitatea Națională de Arte din București

Facultatea de Arte Plastice

Proiect licență

Coordonatori: lect. univ. dr. Anca Boeriu