Skip to main content

Roșca Adina

Roșca Adina este studentă în anul 3 la Facultatea de Arte și Design din cadrul Universității de Vest din Timișoara, specializarea design grafic. Pasiunea sa este crearea de personaje pentru jocuri video, axându-se în special pe genurile fantasy și horror.

Explorări creative și aplicate în procesul de creație a personajelor 3D optimizate pentru jocuri video

Lucrare selectată la DIPLOMA Show 2024

Proiectul își propune să aducă la viață personaje complexe, inspirate din literatura horror, care să ofere o experiență captivantă și vizual impresionantă. Această inițiativă evidențiază importanța echilibrului între detaliile artistice și cerințele tehnice ale industriei de jocuri video.

Procesul a început cu crearea modelelor „high-poly” în ZBrush, ce pot ajunge la zeci de milioane de poligoane, asigurând un nivel ridicat de detaliere. Retopologia a fost realizată în Autodesk Maya, folosind instrumentul Quad Draw pentru a optimiza modelele prin reducerea numărului de poligoane, respectând un buget de 30.000 de poligoane per personaj.

 

Explorări creative și aplicate în procesul de creație a personajelor 3D optimizate pentru jocuri video

Timișoara: Universitatea de Vest

Facultatea de Arte și Design

Proiect licență

Coordonatori: Bunii Alexandru Cristian